Hallo allemaal,

Nu de tour naar het AMMC tijdelijk moet worden uitgesteld (zie bericht Mirell/Milou), zullen we iets anders moeten bedenken. Da's niet zo moeilijk, want er is zat te doen in SL! :-)

Jullie horen snel over de volgende rondleiding, als ik de oliebollen heb verteerd. Als je zelf nog goede suggesties hebt, geef ze dan even door, ok?

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Laatst heb ik eens rondgekeken op het eiland van onze Deense collega's - http://slurl.com/secondlife/Info%20Island%20DK/124/100/27 (ik zal ook een paar foto's plaatsen). Zou het niet interessant zijn als we hen konden benaderen voor een rondleiding, en dan vantevoren wat onderwerpen afspreken waar we het over kunnen hebben? Mij lijkt het b.v. wel interessant hoe ze de financiering geregeld hebben en hoeveel mensen er min of meer regelmatig op het eiland aktief zijn.

Hierop reageren

Is inderdaad een goede suggestie! Ik ben een keer of drie op het eiland geweest, maar alles was in het Deens, dus ik schoot er toen niet veel mee op.. ;-)

Egon, ken jij toevallig iemand van Info Island DK? Die we hiervoor kunnen benaderen?

Hierop reageren

Hallo Christian, ik ken er - nog - niemand, maar ik wil wel graag op onderzoek gaan wie ik daarvoor moet benaderen. Ik kwam er eigenlijk op omdat Annegien/Greta en ik voorafgaand aan de eerste groepsbijeenkomst van DIP in SL op dat eiland verzeild zijn geraakt. Ik hoop (en verwacht ook eigenlijk wel!) iemand te vinden die ons t.z.t. in het Engels te woord kan staan. Ik zal het uitzoeken.

Hierop reageren

Mooi! Ik heb zelf ook nog iemand die ik moet benaderen. Dat gaat over cultureel erfgoed en educatie in SL. Lijkt me ook interessant.

Hierop reageren

Op een mail die ik heb verstuurd aan post@infoisland.dk - het lijkt zo'n veelbelovend adres! - is totnogtoe niet gereageerd. Nou zag ik vanavond in de hal van InfoIsland DK ook zo'n ouderwetse rode brievenbus staan. Daar heb ik dus ook maar een 'notecard' in gegooid. Hopelijk levert dat nog iets op ...

Hierop reageren

Hallo Christi,

De rondleiding waarover je hierboven schreef hebben we intussen natuurlijk al gehad - ik was er zelf bij. Met die van mij naar InfoISland DK schoot het niet zo op. Ik ben zelf wel een keer "langs geweest" bij de Zweden en ik ben ook lid geworden van hun club Biblioteksavatarerna.se, maar zij komen op donderdagavond samen en zagen een ander tijdstip vanwege drukke werkzaamheden niet zo zitten. Maar nu zag ik op hun site wel de volgende open uitnodiging voor de jazz club op Info Island:

http://biblioteksmedarbetareisecondlife.ning.com/profiles/blog/show...

Så er der mulighed for... ...at møde kolleger fra andre dele af verden i Jazz Cat - Info Island International's jazz klub.

Dat is op zondagavond. Het is niet zo educatief, maar misschien toch wel aardig voor wie in de gelegenheid is.

Hierop reageren

Jammer!

Ik geloof trouwens dat Guus - die dubbel lid is van die Ning van hun - zou kijken of we niet eens ideeën konden uitwisselen met de Zweden.

Dat van die jazzclub wist ik wel. Daar zal ik nog wel eens langs gaan een keer! :-)

Ik bedenk me nu opeens dat m'n eerste klant in SL een Deense bieb'er was, die vroeg naar het starten van een eigen eiland. wat later Info Island DK (of zoiets) werd. Grappig!

En ik bedenk me nu opeens dat ik m'n blogverjaardag ben vergeten! :-(

Hierop reageren

RSS

Info

Christian van der Ven Christian van der Ven heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Christian van der Ven.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden