Christian van der Ven

Discussies van Christian van der Ven (29)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten
Mirell Papenhuijzen

"Vooral de uitspraak van Timroff: "Second Life wordt de Netscape van de virtuele were…"

Christian van der Ven heeft 27 Jun 2008 gereageerd op Is er leven na Second Life? ; opkomst, neergang en wederopstanding van 3D-werelden

3 27 Jun 2008
Antwoord van Mirell Papenhuijzen
Mirell Papenhuijzen

"Ik zal aan dit soort berichten denken als ik volgend jaar weer een griepprik moet ha…"

Christian van der Ven heeft 2 Jun 2008 gereageerd op Revalideren in de virtuele wereld sneller - artikel AD 1-6-2008

3 3 Jun 2008
Antwoord van Marina Noordegraaf
Mirell Papenhuijzen

"Ik kan alleen op vrijdag de 21e.. maar dat was vast niet het antwoord wat je wilde h…"

Christian van der Ven heeft 18 Mrt 2008 gereageerd op DIP rondleiding in SL op 19-12-2007

23 20 Mrt 2008
Antwoord van Marina Noordegraaf
Christian van der Ven

"Jammer! Ik geloof trouwens dat Guus - die dubbel lid is van die Ning van hun - zou…"

Christian van der Ven heeft 16 Feb 2008 gereageerd op Suggesties voor rondleidingen

7 16 Feb 2008
Antwoord van Christian van der Ven
Christian van der Ven

"Nou, dan laat ik het op deze avond staan. Het was sowieso al lastig genoeg om er een…"

Christian van der Ven heeft 5 Feb 2008 gereageerd op Geschikte datum volgende activiteit

8 5 Feb 2008
Christian van der Ven

"Nou, het definitieve programma ziet er interessant genoeg uit, dus ik hoop jullie da…"

Christian van der Ven heeft 30 Jan 2008 gereageerd op Symposium Virtuele Werelden

8 30 Jan 2008
Antwoord van Luud de Brouwer
Christian van der Ven

"Je moet als bibliotheek (of willekeurig welke andere instelling of welk ander bedrij…"

Christian van der Ven heeft 24 Jan 2008 gereageerd op Volgend uitstapje: Play2Train

7 27 Jan 2008
Christian van der Ven

"Hallo allemaal, Morgenavond, 21.30 uur, bezoeken we de Play2Train sim! Twee dingetj…"

Christian van der Ven heeft 22 Jan 2008 gereageerd op Volgend uitstapje: Play2Train

7 27 Jan 2008
Greta Zikken

"Voor mededelingen zou je je blog kunnen gebruiken. Daar kun je bij via 'jouw pagina'…"

Christian van der Ven heeft 22 Jan 2008 gereageerd op Symposium over gamen in onderwijs en bibliotheek

2 22 Jan 2008
Antwoord van Greta Zikken
Guus van den Brekel

"Deze was errug 'last minute'.. dus onder het genot van een partijtje pool, hebben Gu…"

Christian van der Ven heeft 16 Jan 2008 gereageerd op Voor vanavond? play2Train?

1 16 Jan 2008

RSS

Info

Christian van der Ven Christian van der Ven heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Christian van der Ven.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden